Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъсан въздуховод, jtd!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравейте. Този легендарен въздуховод и при мен се скъса, бих казал дори гръмна. То дори не е и целия въздуховод а парче, внаждано по-рано от предишния собственик. Преди ми е излизала въпросната тръба, и колата подобно на всички описания по-горе не върви, пуши и хич я няма. Проблема, е че днес смених спуканото парче с ново, но колата продължава да не върви. Странното, е и че не пуши.
    Новата тръба доста се разтяга, но да дава чак такова отражение в мощността не вярвам. Моля за мнения и съвети преди да се впусна в голямото надлъгване с автодиагностиката и сервизите.

    Comment


    • Откачи акумолатора,ако има грешка може да я изчисти
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • Първоначално публикувано от Achenor Покажи съобщение
        Здравейте. Този легендарен въздуховод и при мен се скъса, бих казал дори гръмна. То дори не е и целия въздуховод а парче, внаждано по-рано от предишния собственик. Преди ми е излизала въпросната тръба, и колата подобно на всички описания по-горе не върви, пуши и хич я няма. Проблема, е че днес смених спуканото парче с ново, но колата продължава да не върви. Странното, е и че не пуши.
        Новата тръба доста се разтяга, но да дава чак такова отражение в мощността не вярвам. Моля за мнения и съвети преди да се впусна в голямото надлъгване с автодиагностиката и сервизите.
        ако си купил чисто нов той не трябва да се разтяга!
        и я закачи на комп за грешки...
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • Значи притеснява ме следното. След като се пръсна тръбата карах един ден така. Нямаше как наложи се. През този един ден се наложи също да откача и акумулатора. Дали е възможно да се е пренастроил компютъра при откачането него ден? И да уточня новото парче тръба не е оригинално просто това ми падна и беше внадено в оригиналното. Това с издуването възможна причина за такава драстична загуба на мощност? Четох по нагоре, че е нормално да се издува така + като пипна долните въздушни пътища, те също се издуват по моя преценка еднакво пропорционално, както с горния въздуховод. А иначе днес откачах акумулатора, но само за 5 минути.

          Comment


          • Здравейте колеги, използвам темата да задам един малко глупав въпрос на който аз не можах да си отговоря. Вчера вдигам капака на колата (Alfa 156 2,4 JTD '98 136 hp) и забелязвам на въпросноя горен въздуховод надянато едно парче маркуч което си е било там от както имам колата и една пласмасова черна скоба дето си ходи по него. Разглеждаики снимката от първия пост на темата обаче ми се вижда че и там го има. Та въпроса ми е да го свалям ли да видя какво се крие от долу или тая работа си е така заводско ?
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

            Comment


            • Нищо притеснително няма, така си е заводски
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • Предполагам е за да подсили въздухопровода и да намали раздуването, а трябва ли да се движи по него или е залепен така и така съм почнал с тъпите въпроси( че при мен го пробвах и мога да го местя) ?
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                Comment


                • Ами не знам, моят не е фиксиран и може да се мести.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Stoyan Zhelyazkov Покажи съобщение
                    Предполагам е за да подсили въздухопровода и да намали раздуването, а трябва ли да се движи по него или е залепен така и така съм почнал с тъпите въпроси( че при мен го пробвах и мога да го местя) ?
                    Тая скоба по принцип е закачена за купето, но явно се е счупила, тя просто фиксира маркуча да не се клати.....
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • Благодарско колеги, тъкмо бях свикнал с мисълта че трябва да се разделя с едни 100 лева
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                      Comment


                      • Здравейте колеги ето как се справих аз с този прословут въздуховод .Купих от вторични суровини тънкостенна аломиниева тръба със същия вътрешен диаметър за 5лв. ,и 2 скоби з по 1лв. и това е всичко 7лв .Използвах едно парче "здраво" от отрязаната спукана част на въздуховода не е проблем и да се закупи едно парче сисиконова маслоустоичива тръба но нямаха черна и затова използвах от старата траба но черно смятам че стана по добре.Без завоичета права ,без заварки пасна супер и за тези пари стана много по здраво от оригиналното,ето и снимка как се получи
                        Last edited by iv4oo; d.m.y г., 06:32.

                        Comment


                        • и при мене е така,още от авто къщата
                          Attached Files
                          2002 1.9JTD 115

                          Comment


                          • Точно на коляното ми се скъса маркуча и искам да го направя с метална тръба.Намерих фи48 и фи60 външен диаметър,а на колектора външно фи 55 го измерих.Какво ще се промени ако сложа по-малкия или по-големия диаметър ?
                            Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                            Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                            Comment


                            • Които и да сложиш няма проблем , оригиналния е гумен и като надуе турбото маркуча се раздува -сиреч диаметара се увеличава - така че това не е никакъв проблем.По скоро гледаи кои ще пасне по добре и по лесно това е .

                              Comment


                              • Знам,че се раздува маркуча,но това не е ли недостатък промяната на диаметъра.Мога да взема нов маркуч 100 лева е ясно..просто искам да разбера какви са предимствата на тва да сложа тръба и ако не е с същия вътрешен диаметър като на смукателния колектор до какво ще доведе (местни съпротивления..?)

                                http://s305.photobucket.com/user/shr..._0405.jpg.html е такава идея имам и мисля,че е желателно вътрешния диаметър на тръбата да съвпада с този на колектора (47мм)
                                Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                                Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                                Comment

                                Working...
                                X